tahe | Historia Tahe
193
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-193,_masterslider,_ms_version_3.9.9,ajax_updown_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,qode-theme-ver-17.8,qode-theme-starflix,disabled_footer_top,qode_advanced_footer_responsive_1000,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-2848
 

Historia Tahe

holiday (3)

Firmę założył w 1960 roku Jose Magana Ortiz w formie profesjonalnego salonu fryzjerskiego. Jego głównym celem było rozpoczęcie produkcji i dystrybucji kosmetyków na wymagający rynek specjalistyczny. Rozwojem firmy kierował wysoce wykwalifikowany zespół I&D (Innovation & Development), a zastosowanie najnowocześniejszych technologii pozwoliło na zaspokojenie popytu na najbardziej wymagających rynkach.

Rozwój polityki sprzedaży stał się możliwy za pośrednictwem niezależnych dystrybutorów. Sprostanie wymogom nowoczesnego rynku wymagało od firmy prowadzenia ciągłych szkoleń zespołów pracowników wszystkich działów.

Inwestycje te oraz ścisła współpraca i wsparcie dla dystrybutorów warunkowały szybką ekspansję firmy.

Dziś Tahe prezentuje swój znak towarowy na rożnych liniach produktów w ponad pięćdziesięciu krajach, głownie na rynkach europejskich. Na przestrzeni lat rozpoczęto produkcję preparatów wykorzystywanych w kosmetyce pielęgnacyjnej, kolorowej, laserowej i fototerapii oraz depilacji.

Siedziba, fabryka, laboratorium i magazyn Tahe mieszczą się w hiszpańskim rolniczo przemysłowym regionie Murcia, na obrzeżach miasta o tej samej nazwie, około 80 km od Alicante. Stąd następuje przepływ idei oraz dystrybucja towarów poza granice nie tylko kraju, ale także całego kontynentu.By spełnić oczekiwania najbardziej wymagających Klientów, rozpoczęto także projektowanie i produkcję nowoczesnych,wzorniczych mebli z przeznaczeniem do ekskluzywnych salonów piękności – Tahe Mobiliaro.

Tahe, zdobyło już pozycję na arenie międzynarodowej. W 2010 roku Tahe wprowadziło na rynek pierwszą koloryzację permanentną bez amoniaku oraz jedyną ekspresową koloryzację z tak bogatą ofertą odcieni, a obecnie prezentuje innowacyjne i przełomowe produkty w dziedzinie pielęgnacji i koloryzacji.

Zespół Techników Międzynarodowych pracujący pod skrzydłami marki szkoli nowych odbiorców produktów: dystrybutorów,przedstawicieli handlowych oraz fryzjerów. Organizuje pokazy fryzjerskie i seminaria na całym świecie. Na każdy sezon prezentuje kolekcje strzyżeń, koloryzacji i upięć wyznaczając trendy w modzie fryzjerskiej.

holiday (2)