tahe | Historia Tahe
193
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-193,_masterslider,_ms_version_3.9.10,ajax_updown_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,qode-theme-ver-17.8,qode-theme-starflix,disabled_footer_top,qode_advanced_footer_responsive_1000,elementor-default,elementor-kit-2848,elementor-page elementor-page-193
 

Historia Tahe

Firmę założył w 1960 roku Jose Magana Ortiz w formie profesjonalnego salonu fryzjerskiego. Jego głównym celem było rozpoczęcie produkcji i dystrybucji kosmetyków na wymagający rynek specjalistyczny. Rozwojem firmy kierował wysoce wykwalifikowany zespół I&D (Innovation & Development), a zastosowanie najnowocześniejszych technologii pozwoliło na zaspokojenie popytu na najbardziej wymagających rynkach.

 

Rozwój polityki sprzedaży stał się możliwy za pośrednictwem niezależnych dystrybutorów. Sprostanie wymogom nowoczesnego rynku wymagało od firmy prowadzenia ciągłych szkoleń zespołów pracowników wszystkich działów.

 

Inwestycje te oraz ścisła współpraca i wsparcie dla dystrybutorów warunkowały szybką ekspansję firmy.

 

Firmę założył w 1960 roku Jose Magana Ortiz w formie profesjonalnego salonu fryzjerskiego. Jego głównym celem było rozpoczęcie produkcji i dystrybucji kosmetyków na wymagający rynek specjalistyczny. Rozwojem firmy kierował wysoce wykwalifikowany zespół I&D (Innovation & Development), a zastosowanie najnowocześniejszych technologii pozwoliło na zaspokojenie popytu na najbardziej wymagających rynkach.

 

Rozwój polityki sprzedaży stał się możliwy za pośrednictwem niezależnych dystrybutorów. Sprostanie wymogom nowoczesnego rynku wymagało od firmy prowadzenia ciągłych szkoleń zespołów pracowników wszystkich działów.

 

Inwestycje te oraz ścisła współpraca i wsparcie dla dystrybutorów warunkowały szybką ekspansję firmy.