9. W przypadku niewykorzystania przez UCZESTNIKA punktów w danym OKRESIE ROZLICZENIOWYM, punkty na koncie przechodzą na kolejny OKRES ROZLICZENIOWY. Punkty te musza zostać wykorzystane w obrębie roku kalendarzowego.
10. W programie UCZESTNIKAMI mogą być jedynie podmioty gospodarcze będące salonami fryzjerskimi.
11. ORGANIZATOR ma prawo nie przyznać nagród wybranych przez podmiot gospodarczy, który uzyskał punkty w PROGRAMIE z tytułu zakupu produktów, o których mowa w §3 ust 2 w przypadku wyczerpania zapasów danej NAGRODY.
12. Do punktacji w PROGRAMIE wliczają się jedynie produkty zakupione od AUTORYZOWANYCH DYSTRYBUTORÓW TAHE lub ORGANIZATORA na podstawie faktur VAT.
13.Informacje o bieżącej liście NAGRÓD znajdować się będą na stronie internetowej tahe.pl.
14. Uczestnicy mogą dowiedzieć się o ilości zgromadzonych punktów u swojego sprzedawcy marki Tahe.
15. Nagrody w programie Tahe TANDEM realizowane są zgodnie z katalogiem nagród, spośród nagród dostępnych fizycznie. Uczestnik może dokonać wymiany punktów na maksymalnie 2 sztuki każdej dostępnej fizycznie nagrody.
& 4
- NAGRODĄ w PROGRAMIE są szkolenia, pokazy i warsztaty organizowane przez TAHE POLSKA indywidualnie wybierane przez UCZESTNIKÓW w ramach zasad zawartych na stronie www.tahe.pl.
- KATALOG NAGRÓD jest dostępny i aktualizowany na stronie www.tahe.pl z częstotliwością minimum co kwartał.
- ORGANIZATOROWI przysługuje prawo do zmiany KATALOGU NAGRÓD. UCZESTNIKÓW obowiązuje wersja KATALOGU NAGRÓD z chwili wybrania NAGRODY.
- UCZESTNIK nie może wymienić aktywnego dostępu do nagród na ekwiwalent pieniężny ani na NAGRODY spoza KATALOGU NAGRÓD.
- Po wybraniu NAGRODY nie może być ona zmieniona ani odwołana. Przyjmuje się, iż UCZESTNIK uprawnionym do odbioru NAGRODY jest UCZESTNIK, którego dane wskazane są w formularzu rejestracyjnym.
- Chęć wymiany PREMII PUNKTOWEJ na NAGRODĘ winna być zgłoszona każdorazowo pod numerem INFOLINII TAHE 0 801 000 825 do 15 dni od zakończenia każdego OKRESU ROZLICZENIOWEGO.
- Czas realizacji wymiany punktowej na nagrody wynosi do 30 dni roboczych od dnia zaakceptowania przez Organizatora otrzymanej listy nagród.
- ORGANIZATOROWI przysługuje prawo do żądania przedłożenia przez UCZESTNIKA dokumentów potwierdzających zakup produktów marki Tahe w okresie trwania promocji.
& 5
- Reklamacje dotyczące przebiegu oraz nagród w Programie TANDEM TAHE mogą być zgłaszane pisemnie drogą mailową, na adres info@tahe.pl, w czasie trwania Programu oraz w terminie 60 dni od dnia zakończenia okresu rozliczeniowego, z dopiskiem PROGRAM TANDEM TAHE. O zachowaniu terminu do złożenia reklamacji decyduje data dotarcia reklamacji na adres Organizatora lub na adres e-mail Organizatora.
- Pisemna lub mailowa reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko Uczestnika, nazwę salonu, adres do korespondencji jak również dokładny opis i wskazanie przyczyny reklamacji oraz kopie faktur z danego okresu rozliczeniowego do którego odnosi się reklamacja.
- Reklamacje rozpatrywane będą przez ORGANIZATORA w terminie 14 dni od dnia ich doręczenia.
- Decyzja Organizatora w przedmiocie reklamacji jest ostateczna i wiążąca. Uczestnik o decyzji Organizatora zostanie powiadomiony listem poleconym wysłanym na adres Uczestnika podany w reklamacji lub na adres email otrzymany od uczestnika w terminie 7 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.
- Dochodzenie roszczeń na drodze sądowej może nastąpić wyłącznie po wyczerpaniu procedury reklamacyjnej przewidzianej w niniejszym Regulaminie.
- Paragony fiskalne nie są brane pod uwagę przy wyliczaniu punktacji TAHE TANDEM.
& 6
Przystępując do programu UCZESTNIK wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych dla potrzeb PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO „TANDEM TAHE” i firmy firma SILOG DYSTRYBUCJA Sp. z o.o. Sp.k., zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 02.101.926 z p. zmianami). Przysługuje mu prawo wglądu do jego danych osobowych oraz ich poprawiania.