19 Mar OFICJALNY KOMUNIKAT DLA KLIENTÓW TAHE
OFICJALNY KOMUNIKAT DLA KLIENTÓW TAHE
Aby odpowiedzieć na poważne moralne i ekonomiczne skutki kryzysu koronawirusa (Covid-19) we wszystkich naszych sektorach, Dyrekcja Generalna Tahe podjęła szereg decyzji w celu złagodzenia, w zakresie naszych możliwości, tego nieoczekiwanego i bolesna sytuacja. Sytuacja, która dotyka nas wszystkich, ale która bez wątpienia robi więcej w przypadku najsłabszych.
Z tego powodu Tahe podjął decyzję o przełożeniu wszystkich oczekiwanych wydarzeń i nowych kolekcji w okresie od kwietnia do czerwca.
Dodatkowo fryzjerzy i fryzjerki mogą składać rezerwację na produkty , korzystając z marcowej oferty. Zostaną rezerwację zrealizowane od kwietnia, jeśli czas kwarantanny się nie przedłuży.
Nasze magazyny i usługi logistyczne są obecnie aktywne. Tahe i cały jego zespół doradców dokładamy wszelkich starań, aby wspierać wszystkich naszych klientów szukających wraz z nimi najlepszego sposobu na ponowne uruchomienie działalności dzięki nowym strategiom, większemu entuzjazmowi i nowej energii.
Między innymi staramy się wesprzeć Was możliwością pracy zdalnej, darmowymi szkoleniami oraz wsparciem telefonicznym.
Poszukajmy pozytywne aspekty sytuacji poświęćmy czas na szkolenia i samorozwój. Jesteśmy dla was na Facebooku, na grupach Tahe, telefonicznie i e-mailowo.
Mamy nadzieję, że wszyscy wrócicie do normalności tak szybko, jak to możliwe, aby nadal móc wykonywać zawód tak wartościowy i emocjonalny jak nasz.
Jesteśmy do Twojej dyspozycji.
No Comments