tahe | OFICJALNY KOMUNIKAT DLA KLIENTÓW TAHE
2507
post-template-default,single,single-post,postid-2507,single-format-standard,tribe-no-js,ajax_updown_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,qode-theme-ver-17.8,qode-theme-starflix,disabled_footer_top,qode_advanced_footer_responsive_1000,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive
 

OFICJALNY KOMUNIKAT DLA KLIENTÓW TAHE

OFICJALNY KOMUNIKAT DLA KLIENTÓW TAHE

OFICJALNY KOMUNIKAT DLA KLIENTÓW TAHE
Aby odpowiedzieć na poważne moralne i ekonomiczne skutki kryzysu koronawirusa (Covid-19) we wszystkich naszych sektorach, Dyrekcja Generalna Tahe podjęła szereg decyzji w celu złagodzenia, w zakresie naszych możliwości, tego nieoczekiwanego i bolesna sytuacja. Sytuacja, która dotyka nas wszystkich, ale która bez wątpienia robi więcej w przypadku najsłabszych.

Z tego powodu Tahe podjął decyzję o przełożeniu wszystkich oczekiwanych wydarzeń i nowych kolekcji w okresie od kwietnia do czerwca.

Dodatkowo fryzjerzy i fryzjerki mogą składać rezerwację na produkty , korzystając z marcowej oferty. Zostaną rezerwację zrealizowane od kwietnia, jeśli czas kwarantanny się nie przedłuży.

Nasze magazyny i usługi logistyczne są obecnie aktywne. Tahe i cały jego zespół doradców dokładamy wszelkich starań, aby wspierać wszystkich naszych klientów szukających wraz z nimi najlepszego sposobu na ponowne uruchomienie działalności dzięki nowym strategiom, większemu entuzjazmowi i nowej energii.

Między innymi staramy się wesprzeć Was możliwością pracy zdalnej, darmowymi szkoleniami oraz wsparciem telefonicznym.

Poszukajmy pozytywne aspekty sytuacji poświęćmy czas na szkolenia i samorozwój. Jesteśmy dla was na Facebooku, na grupach Tahe, telefonicznie i e-mailowo.

Mamy nadzieję, że wszyscy wrócicie do normalności tak szybko, jak to możliwe, aby nadal móc wykonywać zawód tak wartościowy i emocjonalny jak nasz.

Jesteśmy do Twojej dyspozycji.

No Comments

Post A Comment