some image

Aktualności

Tahe Shopping

Tahe Polska 27 marca 2013 Produkty
featured image

Stworzenie nowej działalności poza salonem fryzjerskim powoduje powstanie nowych kosztów, takich jak wynajem lokalu, remont, personel oraz ogólne koszty. Tahe Shopping został stworzony aby wykorzystać nieużywaną przestrzeń w salonie, która nie daje żadnych zysków, bez kreowania nowych kosztów, poza tymi które już ciążą na salonie.

STWORZYĆ BIZNES WEWNĄTRZ BIZNESU

Osoby, które prowadzą już swój salon nie mogą zaprzestać poszukiwań nowych możliwości czy zwiększenia dotychczasowego zarobku. Minimalna inwestycja i odpowiedni partner handlowy pozwala wykorzystać pustą powierzchnię naszego salonu i zwiększyć jego rentowność. Przykładem jest chociażby największy złodziej, czyli poczekalnia – nie generuje zysków, a w większości wypadków można ją zmniejszyć lub całkowicie usunąć. Powód? Klient który siedzi bezczynnie na sofie i czyta plotkarskie gazetki nie generuje zysków. Pozwalając na to napędzamy tylko rynek marketingowy reklam w brukowcach. Wspieramy działalność firm, które stać na reklamy w co trzecim magazynie.

MAJĄC WYZNACZONĄ PRZESTRZEŃ SPRZEDAŻY GENERUJEMY ZYSKI

Tymczasem podejmując decyzję o zagospodarowaniu wolnej przestrzeni, możemy wyliczyć, że każdy zaplanowany metr kwadratowy może podczas naszej pracy zarabiać dodatkowo średnio 8 euro na godzinę. Kiedy klient wchodzi do salonu i może jednym spojrzeniem rozpoznać strefy jakimi dysponuje salon, jest bardziej podatny i przez to otrzymuje informacje o naszej ofercie dużo jaśniej i konkretnie. W identyczny sposób pracują visual merchandiserzy w drogeriach czy supermarketach.

Stosownie jest stworzyć swoistą dyscyplinę podczas umiejscowienia stref czy wystawy.

Przykład dobrze przemyślanej wystawy – po lewej: zawsze wcześniejsze produkty czy kolekcje, po środku: aktualności, po prawej: nadchodzące nowości.

To uczy klienta i sprawia, że widzi on wszystko bardziej klarownie. I tym właśnie zajmuje się sektor Tahe Shopping.

Bardzo ważne jest żeby cena i rodzaj produktu były zawsze określone. Dlatego Tahe oznacza swoje produkty odpowiednimi kolorami i formami przyciągającymi wzrok pozostawiając ZAWSZE na widoku cenę sprzedaży. To główna zasada.

SPRZEDAŻ I DORADZTWO JAKO GŁÓWNA BROŃ PRZECIWKO KONKURENCJI

Nikt lepiej nie zrozumie naszych własnych klientów niż my. W przeciwieństwie do ekspedientów w drogeriach mamy fachową wiedzę. A klientowi możemy pozwolić na wypróbowanie produktu nawet przed jego kupnem.
Istnieją różne formy sprzedaży ale najlepsza to demonstracja produktu.
Przykład: Jeśli chcemy sprzedać szampon i maskę owocową – dlaczego nie zorganizować w strefie mycia głowy odpowiedniej promocji?

MAGAZYN TO NASZ WRÓG

Nasz sklep powinien być obszarem gdzie produkt jest w ciągłym ruchu. Biznes kosmetyczny zmienia się bardzo szybko i musimy być czujni i umieć dostosować się do tych zmian wprowadzając odpowiednie modyfikacje i nowości.

Jeśli używamy przestrzeni naszego sklepu jako magazynu zawsze będziemy mieć nasz towar wystawiony i pod kontrolą. Monotonia salonu fryzjerskiego to bardzo niebezpieczny wróg. Przykład: Kiedy jakiś produkt pozostaje w „bezruchu” prowokuje pewna niechęć do wprowadzenia nowych produktów.
W ten sposób nie sprzedajemy ani jednego, ani drugiego.

SPRZEDAWANIE JEST BRONIĄ DLA NASZYCH ZESPOŁÓW (SPRZEDAŻY)

Otwarcie nowej drogi zdobywania zysków spowoduje, że nasi pracownicy – cały zespół, będą bardziej zaangażowani w cały projekt.

W tym celu można nagradzać pracowników za pomocą zróżnicowanych programów motywacyjnych zaprojektowanych zgodnie ze zmieniającymi się promocjami. Jeśli oni wygrywają, wygrywasz ty!

Tahe Shopping zostało opracowane żeby sprzedawać produkty dla profesjonalistów po cenie którą klient jest w stanie spokojnie zapłacić. Sukces sprzedaży w salonach z Tahe Shopping wynika z doskonałego dostosowania cen i ofert do realnych cen rynku drogeryjnego. W Tahe stawiamy na walkę tą samą bronią co duże supermarkety.

Twój zespół nie będzie już bał się powiedzieć NIE bo będzie oferował produkt o doskonałej relacji cena? jakość. Odpowiedź sobie na pytanie, ile klientek i osób mijających przyciągającą witrynę Twojego salonu zdecyduje się na kupno litrowego, profesjonalnego szamponu i maski za kwotę tylko 9,99€ (39.99 zł).

LUDZIE UŻYWAJĄ MNÓSTWA KOSMETYKÓW W DOMU

Wszyscy nasi klienci używają więcej lub mniej kosmetyków i muszą je ciągle kupować. Dlatego to my PROFESJONALIŚCI w dziedzinie fryzjerstwa i estetyki powinniśmy sprzedawać naszym klientom większa część produktów które zużywają w domu.

W Tahe Shopping oferujemy jakość/cenę/różnorodność i DOSKONAŁE DORADZTWO.

Nie powinniśmy myśleć, że sprzedaż produktu będzie mieć efekt przeciwny do zamierzonego, ponieważ produkt, który klient chce kupić jest w zasięgu jego ręki i po lepszych cenach.

Tahe_Shoppingm

W TAHE SHOPPING DORADZASZ: MUSISZ STAĆ SIĘ LOOK MANAGEREM KAŻDEGO KLIENTA

Jesli dokonasz odpowiedniej sprzedaży i dasz klientowi produkt którego potrzebuje tworzysz w nim wielką ufność. Po dokonaniu pierwszych sprzedaży, następne są już dużo łatwiejsze. To zwiększa lojalność i tego nie mogą zrobić w małym sklepie czy supermarkecie.

TAHE SHOPPING KREUJE NOWYCH KLIENTÓW

Klienci którzy wejdą do twojego salonu tylko żeby kupić produkt dla profesjonalistów mogą stać się twoimi klientami jeśli twoja sprzedaż doradztwo będzie wysokiej jakości. Jeśli dokonasz zakupów za więcej niż 120 zł podarujemy Ci nałożenie kuracji odżywiającej i nabłyszczającej włosy. 

DOŁĄCZ DO PROJEKTU TAHE SHOPPING! TWOJA DECYZJA TO NASZE ZOBOWIĄZANIE.

Skorzystaj z systemu rabatowania dla partnerów Tahe Shopping!
Więcej informacji pod numerem infolinii Tahe 0 801 000 825

TAHE-SHOPPING-meble

200-120 vce Cisco 210-260 SY0-401 dumps Exam 200-310 810-403 vce CCIE 400-201 N10-006 Network+ dumps 70-410 70-461 Exam CRM 2013 MB2-703