some image

Informacje

Historia marki Tahe

  • Firmę założył w 1960 roku José Magaña Ortiz w formie profesjonalnego salonu fryzjerskiego. Jego głównym celem było rozpoczęcie produkcji i dystrybucji kosmetyków na wymagający rynek specjalistyczny.

    Rozwojem firmy kierował wysoce wykwalifikowany zespół I&D (Innovation & Development), a zastosowanie najnowocześniejszych technologii pozwoliło za zaspokojenie popytu na najbardziej wymagających rynkach. Rozwój polityki sprzedaży stał się możliwy za pośrednictwem niezależnych dystrybutorów.

    Sprostanie wymogom nowoczesnego rynku wymagały od firmy prowadzenia ciągłych szkoleń zespołów pracowników wszystkich działów. Inwestycje te oraz ścisła współpraca i wsparcie dla dystrybutorów warunkowały szybką ekspansję firmy.

  • Dziś Tahe prezentuje swój znak towarowy na różnych liniach produktów w ponad czterdziestu krajach, głównie na rynkach europejskich. Na przestrzeni lat rozpoczęto produkcję preparatów wykorzystywanych w kosmetyce pielęgnacyjnej, kolorowej, lasero- i foto- terapii oraz depilacji.

    Siedziba, fabryka, laboratorium i magazyn Tahe mieszczą się w hiszpańskim rolniczo-przemysłowym regionie Murcia, na obrzeżach miasta o tej samej nazwie, około 80 km od Alicante. Stąd następuje przepływ idei oraz dystrybucja towarów poza granice nie tylko kraju, ale także całego kontynentu.

    By spełnić oczekiwania najbardziej wymagających klientów, rozpoczęto także projektowanie i produkcję nowoczesnych, wzorniczych mebli z przeznaczeniem do ekskluzywnych salonów piękności – Tahe Mobiliaro.

  • Tahe, zdobyło już pozycję na arenie międzynarodowej. W 2010 roku Tahe wprowadziło na rynek pierwszą koloryzację permanentną bez amoniaku oraz jedyną ekspresową koloryzację z tak bogatą ofertą odcieni, a obecnie prezentuje innowacyjne i przełomowe produkty w dziedzinie pielęgnacji i koloryzacji.

    Zespół Techników Międzynarodowych pracujący pod skrzydłami marki szkoli nowych odbiorców produktów: dystrybutorów, przedstawicieli handlowych oraz fryzjerów. Organizuje pokazy fryzjerskie i seminaria na całym świecie. Na każdy sezon prezentuje kolekcje strzyżeń, koloryzacji i upięć wyznaczając trendy w modzie fryzjerskiej.

Koncepcja produktu

bodegon_lineas_tahe

Na uwadze mamy przede wszystkim skład kosmetyków i dbałość o szczegóły. Produkty Tahe posiadają bardzo bogate i starannie dobrane kompozycje witamin, białek i aminokwasów. Zawartość amoniaku w farbach obniżona została do minimum. Wykluczono także wiele innych substancji szkodliwych i obciążających włosy. Zastosowanie ekologicznych składników takich jak: olej arganowy, woski roślinne z candelli, carnauby, jojoby, otrębów ryżowych, masła karotenowego czyni nasze kosmetyki bardzo naturalnymi.

Tandem Tahe

Tandem to system stworzony przez Tahe, skierowany do dystrybutorów i salonów urody, który ma zapewnić wyższe zyski dla wszystkich obszarów naszej działalności. Tandem jest obsługiwany przez system edukacyjny, który obejmuje zarówno właścicieli salonów jak i każdego jednego pracownika. Koncepcja ta polega na przekazaniu nowej kultury biznesowej, opartej na edukacji i dywersyfikacji, oraz wspólnym działaniu. W znanym sposobie uzupełniania usług salonów piękności i przychodów ze sprzedaży, proponujemy nową i zróżnicowaną działalności, w której praca w zakładach fryzjerskich jest bardziej wydajna, poprzez włączenie usług i zabiegów specjalistycznych Tahe, a sprzedaż kosmetyków staje się ważnym źródłem dochodów w nowej koncepcji salonu.

Tandem planowany jest na podstawie siły sprzedaży i doradztwa promocyjnego, dostosowanego do obecnej siły nabywczej wszystkich klientów i każdego z naszych salonów z osobna. Tandem ostatecznie ma na celu osiągnięcie większej efektywności zarobkowej zarówno pracowników jak i każdego centymetra kwadratowego salonu. Wszystkie części edukacji jako podstawowego filaru, wsparcia sprzedaży i marketingu, kończą się na pomocy i poradach w projektowaniu przestrzeni ekonomiczno-użytkowej salonu i tworzenia wzorcowej aranżacji jego wnętrza.

200-120 vce Cisco 210-260 SY0-401 dumps Exam 200-310 810-403 vce CCIE 400-201 N10-006 Network+ dumps 70-410 70-461 Exam CRM 2013 MB2-703